Verbindingen

Een kleine update met de laatste status over de kalender. De verbindingen tussen de verschillende stukken zijn bijna af. Het ziet er momenteel zo uit : 


Ik denk dat ik ongeveer in de helft zit qua werk. Dit staat er nog op mijn todo :

  • overblijvende stukken maken (5 tal denk ik)
  • alle wrijving uit het systeem halen, checken dat alles mooi in elkaar draait
  • zien dat het geheel soepel werkt
  • alles afwerken, ik weet nog niet hoe of met wat
  • aanduidingen maken (zowel cijfers als tekst)
  • (decoratieve) gewichten zoeken voor de aandrijving
  •  kapjes maken, om vb uiteindes van assen te verstoppen
  • mechanisme voor maanden met minder dagen nakijken
  • hopelijk niet te veel stukken opnieuw maken indien ze niet juist zijn ...
  • bodemplank : zo laten of decoratiever maken ...
  • ... ?
Ik weet nog wat doen ;-) 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Bol (deel1)

Nieuwe tandwielen

Rail